Een webshop is meer dan een online winkeltje. Met onze ervaring helpen we je snel een goede webshop op te zetten.
Wij zorgen voor je webshop, zodat jij je niet druk hoeft te maken om onderhoud of beveiliging!
Met onze hosting en optimalisatie service is een langzame website verleden tijd. Google Web Core Vitals approved!
Alles gelezen maar toch nog vragen? Bel, mail, whatsapp of maak een afspraak. We nemen de tijd voor een kopje koffie en beantwoorden graag al je vragen.
Hier vind je een aantal antwoorden op de meest gestelde vragen over onze diensten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op en we helpen je graag.
Hoe gaan we te werk en wat kun je van een samenwerking met ons verwachten? Op deze pagina leggen we je uit hoe alles in zijn werk gaat.
Het onderhouden van een webshop kan een uitdagende taak zijn, zeker als je het al druk genoeg hebt met al je orders! Ook als je wat minder technisch bent voel je je al snel verloren tussen alle mogelijke opties voor onderhoud en updates. Met onze onderhoudspakketten nemen we alle zorgen uit handen en is je website altijd up to date en veilig, en dat zonder zorgen. Benieuwd geworden wat we voor je kunnen doen? Lees dan snel verder.
Als je een webshop hebt dan ben je er zeker al eens tegenaan gelopen. Updates, backups of foutmeldingen en problemen in je shop. Heb je weleens een update laten staan omdat je er geen tijd voor had, of het risico niet wilde lopen dat er iets verkeerd zou gaan? Als je op een van deze vragen in je hoofd met “Ja” hebt geantwoord dan zijn onze onderhoudspakketten een echte uitkomst!
Wij nemen deze zorgen voor je uit handen, en met een van onze 3 onderhoudspakketten zit de juiste keus er altijd voor je tussen. Kies je voor het Basis-pakket nemen we de meest voorkomende taken voor je uit handen, met het Extra-pakket zorgen we voor je totale webshop en kunnen we zelfs tot wel 30 producten per maand toevoegen. Voor welk pakket je ook kiest, je webshop zal altijd veilig en up-to-date zijn!
Met onze onderhoudspakketten weet je zeker dat je webshop in goede handen is. We zorgen ervoor dat er altijd een veilige back-up is, en je webshop voorzien is van de laatste belangrijke veiligheidsupdates. Wil je meer lezen over waarom onderhoud van je webshop belangrijk is? Lees dan onze blog!
Altijd een veilige back-up tot wel 90 dagen terug in de tijd. Op elk moment te herstellen.
Belangrijke veiligheidsupdates worden altijd zo snel mogelijk na bekendmaking uitgevoerd.
Nooit meer links die uitkomen op een foutmelding of 404 pagina. Ideaal voor webshops!
Elke dag scannen we je webshop op kwaadwillende programma's of virussen.
24/7 houden we je webshop in de gaten, zijn er problemen dan wordt je direct op de hoogte gesteld.
Elke maand krijg je een rapport met de belangrijkste statistieken van je webshop.
Is je webshop in korte tijd hard gegroeid en stijgt het werk boven je uit? Zit je regelmatig tot laat producten toe te voegen aan je webshop? Of kom je tijd te kort, of besteed je die liever aan iets anders?
Naast het up to date en veilig houden van je webshop kunnen we je ook helpen met allerlei uiteenlopende en terugkerende taken. Komt bijvoorbeeld de nieuwe collectie binnen, maar heb je geen tijd om alles online te zetten, dan kunnen we je daar bij helpen! Ook het bijhouden van voorraad, het verwijderen van artikelen die je niet meer verkoopt of het aanmaken van kortingscodes.
In onze Premium en Extra -onderhoudspakketten zit standaard het toevoegen van nieuwe producten, elke maand weer. Ook is er ruim de tijd aanwezig om allerlei aanpassingen door te voeren, tegen een voordelig tarief. Heb je veel terugkerend werk en houdt dat je tegen om verder te groeien, dan is nu de tijd aangebroken om de stap te nemen en samen met ons verder te groeien.
Een Service Level Agreement ( SLA ) is simpelweg een contract waarin we samen beschrijven wat er onder onderhoud valt, en wat we doen als er iets fout gaat. Een SLA is er vooral voor de duidelijkheid, zowel voor ons, als voor jou als klant. We zijn een full-service bedrijf, en willen dus ook als dusdanig de beste dienstverlening bieden die we kunnen, wat we daaronder verstaan hebben we uitgewerkt in onze SLA. Dit is een standaard onderdeel van een onderhoud en beheer contract.
We hebben 3 pakketten uitgewerkt waarin per pakket duidelijk word omschreven wat je van ons kan verwachten, en dat is veel meer dan “we doen ons best om je webshop 24/7 online te houden”. Ook lees je in de SLA hoe en hoe snel we zullen reageren bij eventuele problemen. Op deze manier is het voor iedereen duidelijk en kan hier altijd op terug gekomen worden.
Wij zijn een Full-Service bedrijf, dat betekent dat we je helpen van begin tot eind, en we daarna ook altijd nog voor je klaar staan of maandelijks onderhoud doen.
Voor onze service level agreement hebben we gekozen om 3 verschillende pakketten aan te bieden, zo is er voor elke soort webshop een geschikt pakket.
Reactietijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: 1 uur
Prioriteit 2: 2 uur
Prioriteit 3: 4 uur
Prioriteit 4: 1 werkdag
Reactietijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: 2 uur
Prioriteit 2: 4 uur
Hersteltijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: 1 uur
Prioriteit 2: 2 uur
Prioriteit 3: n.v.t.
Prioriteit 4: n.v.t.
Hersteltijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: 5 uur
Prioriteit 2: 7 uur
Reactietijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: 2 uur
Prioriteit 2: 4 uur
Prioriteit 3: 1 werkdag
Prioriteit 4: 2 werkdagen
Reactietijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: 4 uur
Prioriteit 2: 1 werkdag
Hersteltijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: 2 uur
Prioriteit 2: 4 uur
Prioriteit 3: n.v.t.
Prioriteit 4: n.v.t.
Hersteltijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: 6 uur
Prioriteit 2: 10 uur
Reactietijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: 4 uur
Prioriteit 2: 1 werkdag
Prioriteit 3: 2 werkdagen
Prioriteit 4: 3 werkdagen
Reactietijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: 1 werkdag
Prioriteit 2: 1 werkdag
Hersteltijd binnen kantooruren:
Prioriteit 1: n.v.t.
Prioriteit 2: n.v.t.
Prioriteit 3: n.v.t.
Prioriteit 4: n.v.t.
Hersteltijd buiten kantooruren:
Prioriteit 1: n.v.t.
Prioriteit 2: n.v.t.
Ook hebben we 4 prioriteit niveaus samengesteld, omdat niet elk probleem met een webshop even snel opgelost hoeft te worden. Een typefout op een productpagina is natuurlijk iets heel anders dan een weigerend betaalsysteem.
Je webshop is offline, bezoekers krijgen een foutmelding als ze naar je pagina navigeren.
Bepaalde delen van je webshop werken niet, denk aan een formulier of het bestelproces.
Er is een terugkerende fout in de webshop waar te nemen, deze fout zorgt niet voor onwerkbare situaties.
Typefouten of visuele onvolkomenheden, deze hebben geen directe impact op de werking van de dienst of het proces.
…en kom erachter hoe je met deze 16 tips meer omzet zal gaan maken, zonder ook maar 1 euro te investeren! Too good to be true? Echt niet!
Cookie erbij?
Onze website gebruikt cookies voor verschillende functionaliteiten en het uitlezen van statistieken. Op geen enkele manier verzamelen we gepersonaliseerde informatie of slaan we privacygevoelige informatie op zonder vooraf uitdrukkelijk toestemming te vragen.